.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دانشگاه آزاد پرچمدار همت مضاعف و کار مضاعف در عرصه علمی کشور

رئیس دانشگاه آزاد واحد بابل ، در نشستی صمیمی با دانشجویان پرستاری و مامائی گفت : حرفه ی پرستاری و مامائی با شرافت و با قداست است و خدمت به بیماران از افتخارات این قشر زحمتکش جامعه است .

حجت الاسلام والمسلمین حاج حسن قلی پور اظهار داشت : واژه پرستار علم است ، چون نیازمند به فراگیری علوم مرتبط با این رشته است و پرستاری خود هنر است چون توانایی ارتباط خوب و سنجیده با بیمار و اطرافیانش را می طلبد و انسانها هنر را برای تسکین خود برگزیده اند .

رئیس دانشگاه آزاد واحد بابل با اشاره به اینکه کیفیت علمی سرلوحه دانشگاه آزاد اسلامی در دهه سوم فعالیت این مجموعه عظیم محسوب می شود بیان داشت دانشگاه آزاد اسلامی پرچمدار همت مضاعف و کار مضاعف در عرصه علمی کشور بوده و سالی که بدین عنوان از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است شما دانشجویان عزیز و اساتید و همه مجموعه دانشگاه باید دست به دست هم بدهیم تا این همت و تلاش را عرصه های مختلف علمی ، پژوهشی ، فرهنگی بیشتر از گذشته دوچندان شود چون جوانان و نخبگان ما این درایت و لایق علمی را دارا هستند .

در ادامه این نشست دانشجویان ضمن تقدیر قدردانی از حجت الاسلام حسن قلی پور رئیس واحد به جهت ساخت و ایجاد سایت بزرگ دانشگاهی و فراهم نمودن امکانات کمک آموزشی و تجهیزات آزمایشگاهی و مرکز تحقیقات به واحد بابل مشکلات خود را مطرح و رئیس واحد به سئوالات آنها پاسخ دادند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.101 seconds.